Het nut van Meest Gestelde Vragen (een FAQ) op een website

Om de bezoekers van een website te ondersteunen en relevante informatie te geven is het handig om meest gestelde vragen te tonen op de website.

Waarom zou je meest gestelde vragen tonen op een website?

Er kunnen soms vragen ontstaan bij bezoekers. De vragen kunnen via email beantwoord worden of via de website.  Als het antwoord al gegeven kan worden via de website scheelt het de bezoeker tijd en de de websitebezoeker is sneller geholpen.

Hoe kan je dit doen?

Een zijn een aantal manieren om dit te doen. 1 daarvan zal ik hier uitleggen.

De meest gestelde vragen kunnen in een groot overzicht worden weergegeven.  Maar dat is onhandig want de bezoeker moet dan zoeken en veel scrollen.  Een aanrader is om de vragen te koppelen aan het onderwerp. Bijvoorbeeld: er is een onderwerp dat gaat over “voetbal zomer  2012”.  Dan kunnen onder dit onderwerp meest gestelde vragen komen te staan die relevant zijn aan dit onderwerp.

Heeft u een website en wilt u weten of dit wat voor u is? Neem dan snel contact op! klik hier

Published by

Allan de Bruin

Allan de Bruin ontwikkelt al sinds 2007 websites onder de vlag van IZEE DEVELOPMENT. Door het geven van tips en trucs via het blog wil Allan de relaties van IZEE ondersteunen met de afgenomen website. Allan schrijft ook functionele ontwerpen, test websites en geeft advies via het blog van IZEE. Zie ook www.allandebruin.nl om zijn portfolio te lezen.